tirsdag 12. november 2013

Blåtur - ikke helt uten risiko

Nå er det 48 timer til jeg får vite hvor jeg skal..., og jeg er pakket og klar for en ferie. Det kommer til å bli rart å sitte på flybussen om 2 dager vei til Gardermoen uten å vite hvor jeg skal  - men dæven du - så moro da!

Meeen..... å melde seg på en tur med ukjent destinasjon er jo ikke helt risikofritt. Men at den største risikoen skulle bli å havne på God Morgen Norge..., den så jeg ikke. Det var ihvertfall veldig moro å få være med Torild Moland, redaktør i Magasinet Reiselyst i TV2-studioet og få høre om hva som er trenden på reisefronten. Så joda, da kan jeg jo konkludere med at jeg er trendy på reisefronten ihvertfall... en trendy eventyrer faktisk:)

I sekken har jeg alt fra fjellstøvler til flip-flops, sovepose, ullgenser, badetøy og solkrem. Jeg bruker å være god på "travelling light", men denne gangen ble det et par ekstra plagg med - bare sånn i tilfelle. Men fortsatt er det god plass i sekken - så joda, jeg er innafor "travelling light" grensa!

Magefølelsen sa først at vi skulle et sted i Afrika, men har det endret seg til Asia... sannsynligheten for at jeg ikke har vært der, anser jeg selv som stor...

Følg med, følg med - så får vi se hvor ferden går! 



2 kommentarer:

  1. oj vilken spännande blogg!! Blir riktigt imponerad av alla äventyr! Ska bli spännande att fortsätta följa dig!
    Hälsningar från Skottland

    SvarSlett
    Svar
    1. GlobetrotterElisa6. januar 2014 kl. 09:13

      Takk for det:) Hyggelig at du vil følge med - og jeg lover deg at det skal bli mange spennende destinasjoner fremover også!

      Slett