mandag 17. februar 2014

Ikke noe vits i å fryse på beina nå!


I dag fikk jeg tilsendt freshe sokker fra Pacawool

Pacawool søkte etter testpersoner for å teste ut nye ullsokker med 100% alpakka, og jeg var så heldig å bli plukket ut til dette!

Jeg elsker ull og bruker det mye. På de fleste av turene mine er det alltid ull med i sekken. Nå har jeg ingen ekspedisjon på programmet, men det blir ihvertfall fjelltur i vinter, samt at jeg ferdes mye i marka på denne årstiden - så her skal ihvertfall sokkene få bein å gå på! Rett og slett!




2 kommentarer:

  1. Jag älskar också ull i alla dess former, kashmir, alpacka, mm. Sockarna ser supersköna ut :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg gleder meg til å teste disse. Har faktisk aldri hatt sokker med alpakka før, så vi får se om de havner som favoritt eller ei:)

      Slett