onsdag 19. mars 2014

3-2-1 Marokko!

3 dager til avreise! Joohoo! Nå er det faktisk så kort tid til at jeg begynner å få dårlig tid til å gjøre alt som skal gjøres. Jada, det er bare 4 dager jeg skal være borte, men sånn er det alltid når jeg skal på tur, uansett om jeg er borte 4 dager eller 4 uker.

I går fikk jeg tilsendt flybilletter og program, og det er jammen meg mye action på 3 dager.

Vi skal på byvandring i både Medina og Marrakech, lære å lage marokkansk mat, slenge seg fra tre til tre som apekatter i en adventure park, samt offroad tur til ørkenen der vi også forhåpentligvis skal overnatte. 




Turen arrangeres i samarbeid med Norske reiseblogger, Visit Morocco og Sahara experience, og jeg er så heldig å få lov til å være en av de 15 som ble plukket ut til å være med! Jeg har aldri vært i Marokko før, så dette blir veldig spennende!

 


2 kommentarer:

  1. Gleder meg! :) snakkes på lørdag!

    SvarSlett
  2. ^ÅÅ så spännande!!! Ska bli så kul att läsa om din resa!!!
    Ha det jättefint nu där borta i Marocko!!

    SvarSlett